"Keep driming of a perfect life"

Helgen!
Fredag:
DM match med U-18 mot Myckle, gick till förlängning sen blev det straffar 4- 3 till oss. Tog avgörande straffen och JA, jag är stolt! (A) =] Så nu väntar Final mot antingen Sunnanå eller Umeå ik. Åkte sedan hem till fest i grann huset. Stor besök från island var också där då. Slutade med att jag inte komme mig hem föränn där vid 4, fast att jag inte drack!

Självklart skulle Håret trimmas på pojkarna innan den stora festen, så jag ryckte in som frisör!

Lördag:

Bara att he sig upp till den årliga Träskampen. Var trevligt på dagen med lite sång osv, slutade med att jag och erica sjöng "The rose," Gick väl sådär halverst men men, sen sjöng syrran några låtara osv. =)





Bar sen av hem där vid 4 för att äta middag, kläupp sig sen åkte vi på förfest i grannhuset till Matildas. Alkohol och sköna människor kunde inte varit bättre, sen Musik av "Rubankarna" dans och en massa minglande. Måste säga att det var den bästa festen på väldigt länge! Blickar kan säga mer än tusen ord! Allt jag säger. Hahah. Komme mig hem till slut i alla fall.




Söndag:
Match mot Fromheden som skulle spelas i Norsjö så det var bara att dra sig upp där vid 10 och åka dit spela, vilket gick väldigt dåligt. Förlorade med 3-1 kanske eller nått sånt. Minns inte riktigt. Bilresan gick bra efter som att jag typ sov hela vägen både dit och hem. =P



Måndag:
Stan med Ellan och Fanny men köpte bara hårfärg för att göra ett försök att få bort min "fina" blonda lugg. Var helt olika färger i luggen och i resten av håret. Fikade också lite på waynes innan vi åkte hem. Väl hemma tränade jag sen for vi till Ellan och färgade håret.



Tisdag:
Åkte med syster och islänningarna till Piteå och badade, shoppade och käkade gott. =)

Onsdag:

Idag har jag varit med Ellan och Cicci och ätit lunch på Waynes. Och det måste jag säga var riktigt mysigt! Världens bästa tjejer helt klart! =} Sen bar det av till bergsbyn för att vara med Andreas, men han följde med mig hem, vi såg en film sen åkte jag på samling 17:45. Match mot Morön, måste säga att jag var riktigt Opeppad pga regnet men vi vann i alla fall tillslut med 2-1. Vilket jag verkligen tycker att vi förtjänade!





*Nu sitter jag här i alla fall och funderar en massa. Det är lite lustigt, Jag blir som aldrig riktigt klok på mina egna tankar. haha hur som helt så ska ni få se hur min planering ser ut framöver! Ni kan ju kolla om jag verkar ha plats för just DIG nån stans. =)

Torsdag:
Åka till andreas och vara med han och kanske hans kompisar.
Kvällen kanske det blir till att spendera lite tid med min bästa vän Elin.
Fredag:
Bär det av till stan för att vara med Jenny och Becka. Hem och träna!
Sen blire Party hela natten lång i stan! Syns vi?
Lördag:
Sova, Sova och sova. ?
Söndag:
Match med A-dam mot Ljusvattnet hemma på Tallbacka!
Måndag:
Förhopppningsvis Linn och Fellan! Saknar dom. =]
Tisdag:
?
Onsdag:

Skolstart!


********************************************************************************************************************
"My thoughts are lost in space and Im trying to reach them, but I can´t do it all by my selfe.
I really need you´r help! Please help me instead of judging me!
Because I feel the eyes upon me, as Im trying to fix this mess.
I pretend it doesn't bother me, but I just want to explode!
"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0