Onsdag! 28/11-07

Idag är det onsdag och i morse när jag vaknade var det -12. Jag ska absolut inte klaga på kylan för med kylan så kommer isen på sjön och så småning om så kommer snön som man ska leva på hela vintern. nog för att vi har fått mycket snö redan men det skulle inte vara fel med ÄNNU mer så att man kan ta fram skotern. Men jag blir tokig att det är så långt bort innan kursen kommer att vara för att ta skoterkortet. Men jag har ju kört gansak många år utan kort så det borde ju gå bra nån månad till. Hur som helst så var det en slapp dag på skolan. Slutade 12, tog en buss hem kvart över 12  sen så har jag bara varit hemma och slappat osv. Men jag har små frusit hela dagen och dte är inte skönt, så nu sitter jag här insvept i mitt stora täcke för att hålla värmen. Men jag överlever nog ändå.


 

image80  

image81  




_________________________________________________________________________


                        
image87
                 
                    Elias Norström!     
                         
Idag är det den 28/11 och det betyder att jag och min underbara sötnos till
pojkvän har varit tillsammans i en månad. jag är så himla kär i den lille pojken
att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Han är så grymt underbar! 




Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0