Måndag! 26/11-07

Idag var nog den skönaste måndagen som har varit på väldigt länge.  Trotts att Elias lämnade mej som alla andra måndagar! Men hur som helst så var vi lediga i dag, så dagen började med att jag typ sov till 11:30 konstigt för att vara jag nu för tiden men ändå på nått sätt förståligt, la mej typ inte förän 2:00 igår. I alla fall så steg jag upp och käkade lite lunch sen så bestämde jag och min mor för att åka till stan för att julhandla lite. Jag köpte julklapp åt min äldre broder och sen så hittade jag lite grejjor som jag ska köpa till bubben sen oxå.  Sen så köpte vi nytt julpynt till mitt rum och efter som att min mor älskar mig så betalde hon. (A) Och självklart så bjöd hon på fika oxå. väldigt gott, så då satt vi där och fikade och pratade en massa sen blev det ett skov innan vi åkte hem oxå. hihi jag älskar min mamma. =) Sen när vi då tillslut fick oss hem så då var jag så duktig att jag städade mitt rum, (dammtorkade till och med) =P och började Julpynta. (A) Egentligen är det kanske lite tidigt, men jag kunde inte låta bli nu när jag köpt nya grejjer osv. =] Jag vet att ni är avudsjuka! Nä nu ska jag städa klart sen ringa till bubben!


image66


                  


image65






Tjiing!

Kommentarer
Postat av: erlino

Du har ju handlat alla julklappar innan man ska börja dummer :( =D

2007-11-27 @ 17:05:25
URL: http://erlino.blogg.se
Postat av: Oskar

Bjuhu, julen är överskattad! :O

2007-11-27 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0