Helgen! 25/11-07

Fredag:
Sista dagen på APU:n och det söög ganska hårt för jag vill vara där  MYCKET längre! Sen så komme Elias och hämtade mej och vi åkte hem till hans lägenhet och slappade och myste hela kvällen. Sen så såg vi Idol, Och jag måste säga att jag var GRYMT imponerad av Mari men att Daniel fick åka hem det är ju SKAANDAL! åå jag blir så arg. Varför åker aldrig Andreas ut? Han blir ju bara dygare och drygare!

Killen är gryym!
image51

Marie kommer att ta hem hela skiten!




Lördag:
Då var jag första på stan med min UnderbaraBästavän Elin så nu har jag handlat Julklappar åt en av mina bröder och min syster. så nu är det bara sex julklappar var att köpa och tre av dom vet jag vad jag ska köpa till men resten har jag inte kommit på något riktigt roligt än. Men det kommer nog. =) Sen så på kvällen så då blev det fin middag och mys hela kvällen med Elias och vi såg bland annat Surf´s up. Faktiskt en riktigt rolig film. =)

image53

          


 

image57
Den här bilden är helt klart sköönast! Den är så Klockren! Älskar Kycklingen!



Söndag:
Fick besök av Elias föräldrar som hjälpte oss att ta fram julpynt osv sen så när dom åkte hem så då JulPyntade vi i elias lägenhet och det blev jätte fint. Och vi klädde till och med granen! Men jag vill ha Julafton nu! Sen så har jag varit och tränat och nu sitter jag här och nördar och tycker att elias ska komma hit och vara med mig!

image58
Ps. Inte Elias gran!

     



 

Tjiiing!







 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0