Fy på mig! 15/11-07


Hahah ja, nu måste jag tydligen ta tag i bloggen igen , för nu har jag fått skäll av elin. Men det är som så svårt att veta vad man ska skriva.. sen när jag är så mycket apa NÖRD så skriver jag ju typ allt där.. men ja, ja jag ska bli bättre på det här! Jag kan ju börja att säga att min APU är grymt rolig.. Min lärare skulle ha kommit och hälsat på i dag men hon trodde att jag skulle vara på ett annat ställe så nu har inte hon nån fler tid att komma hit så det blir inget av det besöket, och det känns ju ganska surt. Hade som sett framimot det, vet inte riktigt varför men.. :( aja, det är sånt som händer. Hur som helst så har den här veckan gått så grymt fort att jag vet inte ens vad som typ hänt.. Men det känns ändå bra för i dag kommer sötnosen hem, MEN då är det bara ett litet problem, jag får ändå inte träffa han föränn på fredag. Men det är ju så att den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge? 
Se så himla mycket framimot helgen!


Fredag:
APU slutar 15:30, Sen är Elias hos mej när jag kommer hem,
Sen 18:00 så åker jag och elias till erica och säger Grattis och ger henne presenter sen så drar vi till jörn!
Och där ska vi vara hela helgen!
Ska bli så himla skönt att bara få vara!

__________________________________________________________________________________________

Nu när jag sitter här på min rast så kom jag på att jag har bestämt mej för att pyssla med några av barnen, så vi ska julpyssla lite nästa vecka, men asså det är grymt så mycket JULkänsla jag har! Jag vill börja julpynta NU! Jag vill göra Pepparkakshus! Snart är det jul!

image26   
Men min personliga favorit är ändå denhär!
image27



Aja, nu ska jag söka lite mer på internett efter pyssel men hare hoj!



Tjiiing!



eller ska jag säga "God Jul" 


    


Kommentarer
Postat av: erlino

så hilmmmmmmmla mysimys =) du och jag, julpynt nu!!!!!

2007-11-15 @ 18:35:15
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0