Elias Norström! 26/11-07

"A feeling like this."
Ja, jag tror alla skulle göra vad som hälst för att få uppleva en känsla som den här! För just den här stunden sitter jag här hemma vid datorn och tänker på den personen som får mej att le av bara tanken på att han är min. Och det känns som om ingenting skulle kunna bli bättre än vad det är nu. Elias du gör mej så enormt lycklig och hur mycket jag än försöker så kommer jag nog aldrig att kunna förklara för dig hur mycket jag egentligen älskar dig! Jag är verkligen ingen speciell person, för jag är ju bara jag men när jag är i din närhet så känner jag mig speciell. Jag vet inte hur du gör det eller vad du gör men en sak är då säker och det är att du har gjort mej till den lyckligaste personen i hela världen. Och det är bara för att jag har just DIG! 
Vi har snart tillbringat en månad tillsammans och jag kan lova dig att det har varit den bästa tiden i mitt liv!


Some people wait a lifetime
for a moment like this!

image62

You're not alone, together we stand

I'll be by your side, you know I'll take your hand

When it gets cold, and it feels like the end

There's no place to go, you know I won't give in

Hear me when I say I believe

Nothing's gonna change destiny

Whatever's meant to be will work out perfectly

Cause you know I'm here for you, and I always will be!



You make me smile baby!

 I can't believe its happening to me.
I'll wrap you in my arms and I won't let go!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0