Bästa vännen! 15/11-07

Ja, det var väl behövt! Även om vi typ bara såg lite PB och hockey och pratade lite så är det så himla skönt att vara i din närhet! Du är verkligen min bästa vän Elin Wiklund! 
Jag älskar dig så himla mycket och jag vill att du ska veta att
jag alltid kommer att finnas vid din sida och jag är alltid bara ett samtal bort!

Men nu över till nått mer  som var lite roligt, ELIAS (Elins lillebror) Han är ju typ sötast i hela världen? 
Elias hade en bok på sitt rum "Sanna historier om ANDRA VÄRLDSKRIGET". Vi frågade om han hade läst den. Och då sa han att han läst den förr men vi hittade ett kort typ i mitten av boken och frågade varför han inte läst den klart. och då svarade han att han inte läste den nu för han hade redan läst ut den, och ja han är 12år! haha helt oslagbart! Han kommer att bli stor! =) image32

Men nu sitter jag här hemma vid min dator och har väldig huvudvärk! ska gå och sova börjar 7:30 i morn. Men jag kommer typ inte att kunna somna, längtar så himla mycket tills i morn! Men nu ska  jag gå och sova och ringa till den personen som rår för att jag längtar tills imorn! Så Puss på han och till er andra. Godnatt!

Tjiing!


Kommentarer
Postat av: erlino

Puss på Ellans lillebror =)

2007-11-16 @ 11:25:38
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0