APU! 5/11-07

Ja nu sitter jag här på min lunchrast och funderar över livet, haha ne kanske inte riktigt så "djupa" tankar, jag sitter och halvsover och saknar Elias som vanligt. Men jag överlever nog.  APU:n är skit rolig som jag viste att den skulle vara, nog för att det ändå bara är första dagen, men ändå. haha. Slutar i alla fall 14:30  i dag, inte så lång dag så det känns ganska skönt att åka hem och ladda batterierna bättre tills i morgon. Satt och små funderade på vad jag skulle hitta på till helgen men då slog tanken mej att jag sak jobba i helgen! åå Jag pallar inte. jag är för lat och det är bara FÖR mycket grejjer som händer runt om kring! åå... ne ska bli skönt som sagt att åka hem och sova sen. aja nu ska jag snart börja om igen.


image11
                     








Tjiing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0