Träning! 04/12-07

Idag är det då Tisdag och det inne bär att jag hade Specialidrott i dag, och ja, David var där men det gick ganska så BAJS! Tränade på att backa och hoppa upp och stöta bort bollen.Jag söög! Jag har för dålig spänst! men det inne bär mera träning mycket.,mycket mera träning. Och sen så självklart hade jag problem med ladningen på högersidan så jag typ mosade mitt höger knä och ja det gjorde ont! Sen så hade vi datakunskaps prov i dag, känndes typ mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra, så jag hoppas på G i alla fall? vågar jag hoppas på VG? =S aja, jag vet inte. lika bra att inte fundera så mycket på det.
Sen så när vi slutade,vilket var ganska tidigt, där vid typ 1 nån gång sen så åkte jag till Momme! och där åt jag och vi pratade en massa sen så gick jag till träningen, och efter som att jag vara så smart och bara hade ett knäskydd så brännde jag typ upp hela mitt vänstra knä och jag har fått väldigt fina bulor, lär nog vara ganska blått i morn! But Mee like it. =) Hur som hälst så sitter jag nu här och ska typ snart sova, hade tänkt hinna slå in julklappar men jag Orkar typ inte! Och jag har inte hört av Elias på hela dagen! Vad gör Carln! det är dags att han ringer mej snart annars ska han få se på andra bullar! Aja nu ska jag vara duktig och lägga mig......snart....kanske?
Elias kom hem NU!


PUSS på er alla glada! =)
   

Jag är LÄTT lika bra som Viktor Valdes! eller hur det nu var...
image110

Knäskydd!

Något att rekomendera om man spelar inne i en gympasal!




Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0