Staan! 28/12-07

Idag har jag varit på stan med Elin och shoppat lös. =)
* Skor.
* Ett par sockar.
* En tunika
* Leggings.

Hahah, egentligen var det kanske inte så där jätte mycket grejer direkt men det for då pengar i alla fall. Men det var roligt. =) och jag och elin hade ju myspys i går och det var jätte roligt att snacka massa skit och ha kul. Sen så nu i kväll ska Elin komma hit och vi ska testa lite kläder och kolla vad vi ska ha på oss på Nyårs. =) Och elin ska SY också, fråga mej inte varför men hon ska göra det i alla fall. Men det blir nog bra.

I morgon hoppas jag att jag får åka till Jörn och träffa Elias!
Jag saknar han och i dag är det 2 månader! =]
Jag vet inte riktigt varför men jag tycker om den där rackarns pöjken väldigt mycket.
Jag vill inte leva utan han!



Nä nu ska jag kanske lägga mig och vila en stund så att jag orkar göra nått i kväll.
Puss på er alla söta!

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0