Snöö!09/12-07

Nu var det ju ett tag sen jag skrev i min blogg men hur som helst så åkte jag till min morfar i Arvidsjaur i fredas och var där med min lossas mormor, och ja det gick ju som det gick var gansak jobbigt att höra maggan prata om nallt som hänt men ja jag verlevde i alla fall. Men nått som var roligt det var att det var hur mycket snö som helst!! =) Synd bara att jag intde kunde ta hem några lass med snöö till Sjöbotten, men det kommer väl snö dit nån gång snart också förhoppningsvis. Sen så åkte jag till Jörn på lördg, typ på eftermiddagen sen var jag och Elias och såg på Luciacupen i bandy och det var faktiskt riktigt roligt, mycket folk var det också och Olas lag gick till final men jag och Elias var så trötta så vi gick hem och la oss i stället. Nu på morgonen har vi varit och skottat fram Isbilsbanan och snart sak vi åka på julbord. Hare bra! Puss å kram!


image115
 
Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0