Plaan! 02/12-07

Nu har vi äntligen jobbat klart för helgen, men det har faktiskt varit rätt så roligt att jobba ändå. Hahah det var kul i kväll för david och markus var jätte peppade på den första Plaan matchen som går avstapeln kl 18:00 i sjöbotten! Hahah riktigt roligt att höra när dom pratade om det, men hurs om helst så ska jag, elin och fanny åka dit och kolla. Ska bli riktigt roligt fatiskt. Ska bli extra roligt att se Wille spela för jag har aldrig sett han åka skirillor. Så det blir nog skojsigt! =D Men jag saknar lill bubben! Elias jag tycker att du ska komma hem till mig nu!! Det har bara gått 2 dagar sen jag såg dej sist ändå längtar jag efter dig JÄTTE mycket! Kom hem! Men han har säkert jätte kul där nere i Skåne. Hans kompis Johan hade sagt att elias kunde ju "dra över" nå brudar när han var där nera och då sa elias - men jag har ju en brud redan och då sa Johan att han hade hört att det inte räknades som att man var Otrogen när man inte var i samma län`? hmm ?!? vad tror vi om det? Jag sa till Elias att han kunde ju alltid testa och se om jag skulle gilla den ursäkten? Kanske INTE?! Men hur som helst så tror jag väl kanske inte riktigt att elias vågar testa? men man vet ju aldrig. =P Aja men nu ska jag gå ner och fika sen klä på mig och sparka i väg till plaan!


image98




Du är mitt Happyface för den här veckan!
Tack för du är min vän igen,
Jag hoppas och tror att allt kommer att lösa sig nu!
Ja, jag menar dig!

Kommentarer
Postat av: Elias

hehe, jag tror inte jag ens skulle tänka tanken ifall vi säger så :)
pusspuss

2007-12-02 @ 21:10:08
Postat av: Oskar

Bjuhu, testa ;)

2007-12-03 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0