Ny klippt!27/12-07

"Klipp dig och skaffa dig ett liv!" Ja jag lovar att jag är på godväg nu! Kan ju börja att säga så här, efter som att jag inte skrivit här på väldigt länge så kanske det betyder att jag har ett liv trotts allt? och nu har jag ju faktiskt klippt mig också. Så nu är jag väldigt stolt över mig själv! och det hoppas jag att du också är. =) Hahah men men.
Hur som helst så sitter jag här hemma och väntar på Elin, eller ja väntar gör jag kanske inte riktigt än, hon kommer inte hem förän vid halv 8 och det är väl då jag kommer att börja vänta. Det blir i alla fall myspys med Elin i kväll sen så ska vi planera lite inför Nyårs också.
Det blir med Sjöbossarna i år och det ser jag verkligen framemot, men jag önskar att jag hade kunnat vara på två ställen samtidigt så att jag ahde kunnat vara med Elias också. Men jag är för "rädd" för hans kompisar så det blir inget av det, jag är helt enkelt inte "Kvinna" nog. Men det blir nog bra ändå. =)
Nä nu ska jag lägga mig och läsa lite. =)


En nyklippt Sara.
image129
      


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0