Måndag! 03/12-07

Måndagra är som vanligt alltid den tyngsta dagen på veckan! Var segt att stiga upp i morse och väldigt seg med matte och engelska sista timmarna, men det var nog värst för dom som var tvungna att stå ut med mig. Jag hade värkligen ingen ro att jobba på matten så jag slog på ida i stället! sen så fick jag in några fina slag på pettzon oxå. Findus var igentligen Ovanligt lugn i dag om man tänker efter .. Men Pettzon och Findus får ju sina damp anfall! Aja hur som helst  så han jag köpa några julklappar i dag och köpa en en tröjja till mig själv. Sen i kväll blir det till att åka till stan så att man är på anderstorp skolan halv 7 för vi ska typ dit med skolan och se nån teater. Hade oxå tänkt skippa spec idrotten i morn så att jag kunde vara med på våran gympa, för vi ska ha volleyboll turnering, men då självklart är det just imorgon som David (Målvakts tränare) ska komma så det gick ju inte så bra!! ÅÅ jag blir arg! Jag vill vara på bägge ställerna!

Och föresten i går, jag var ju och såg Plaan match var riktigt roligt!
Har nå bilder från matchen.  Pussochhej!




image105





Tjiing!


Kommentarer
Postat av: erlino

saknar dig !

2007-12-03 @ 20:25:22
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0