Länge sen sist!17/12-07

Ja, nu var det verkligen länge sen sist jag skrev här. Har varken haft tid eller lusten att skriva. Jag vet som inte riktigt vad jag sak skriva. Kan börja med att jag snart har fixat alla julklappar. Vet då vad jag ska köpa till alla och det känns grymt sköönt! Har då köpt kring 16-18 julklappar. Men då är det både Större och mindre. Men jag har ändå lite pengar kvar! Det är tur att mamma inte har sån stor koll på hur mycket pengar jag egenligen har brännt på julklappar, men man kan ju inte hjälpa att det är grymt roligt att köpa nått fint och roligt! (A) I dag är jag hemma och är "sjuk" ja det är faktiskt lite både och. Ja jag är sjuk, jag är förkyld men jag hade nog överlevt en skoldag, men vi hade två prov i dag och det ena hade jag pluggat till osv men det andra hade jag glömmt alla papper till så jag stannade hemma i dag och ska plugga på allt tills i morn. Och i morn då smäller det!! Då ska jag ta ut tandställningen! =) men det kommer säkert att sluta med att dom säger att jag måste ha den några veckor till =/ men vi får väl se. Sen så har broder kommit hem från Luleå i dag och systeryster kommer hem från Island i kväll också så nu lär det ju bli fullrulle fram till jul osv. Men det ska bli riktigt skoj. Det är ju faktiskt bara 8 dagar kvar till julafton om man räknar med idag. Helt sjukt! Och på Onsdag sak vi ta in garanen och klä den! =)

Jag kollade ut genom mitt fönster ut på lägdan och jag säger bara det att även fast att det är så pass lite snö och jag vill ha MYCKET ,MYCKET mer så är det faktiskt väldigt fint ute nu. =)

image122 
God jul på er!

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0