Kallt? 11/12-07

Nu har jag varit så där seg på att skriva igen men nu ska ni få höra lite, Julbordet gick bra förutom att Elias hade jätte ont i halsen och typ inte ens kunde äta, sen så åkte vi hem till han på söndag kväll och då sovde jag där tills på måndagen för Elias stannade hemma och åkte till vårdcentralen och kollade halsen, men dom sa att han har nå virus i halsen som man inte kan behandla med pencelin så han åkte till Storuman i morse. 
Jag hade specidrott i morse oxå och nu dom här två sista gångerna den här veckan ska vi spela typ turnerings spel och då är det typ tävlingar mellan lagen och målvaktena har en egen tävling. Vi är tre tjej målvakter som tävlar emot varandra och just nu står det så att Jag har 9 poäng, Linn har 6 poäng och Felicia har 3 poäng, riktigt roligt att det är lite tävling faktiskt, men då får vi se hur det går på fredag om jag lyckas hålla min ledning.         
 








Hur som helst så var dagen väldigt slapp, efter specidrotten hade vi ett litet engelska test sen hade vi Lunch sen Datakunskap, där lekte vi typ bara med powerpoin sen slutade vi vilket var väldigt skönt. Tog bussen till Bureå for och käkade middag med pettzon och Findus hemma hos Pettzon sen så åkte vi på träningen, var väldigt oseriöst träning och jag hade ont i huvudet och nu funderar jag typ på att bara dra täcket över huvudet och sova fast att jag borde göra MATTE och slå in julklappar! Men jag orkar inte! Fyyy, jag hatar matte. Vi har Matte prov på Fredag och jag kan det inte! Men vem orkar bry sig nu före jul!? =( 


Detta är Sara Wiklund och svärdet har hennes Matte lärar stuckigt i henne PGA att hon inte kan Matten!





image116

*Men på tal om Lucia så äre ju VAKNING som gäller på ONSDAG! =)   
Och jag ska vaka med världens härligaste personer! En Ida, en Pettzon och en Findus!!
Hihihi vi ska vara i en lägenhet bara vi fyra och har roligt! Vi ska inte sova NÅNTING! sen blir det skola på Torsdag kl 10:00.   Vi gillare! =) Längtar i alla fall jätte mycket! det kommer att bli Kanon!










Känner mej stressad över Julklappsinhandling! Har fixat 8 julklappar av 16 måsten!
Jag kommer inte hinna fixa allt! åå jag orkar inte! Ne nu ska jag packa inför i morn sen ska jag dra täcket över huvudet! KYSS på dig!







PS. Jag vill att Elias ska vara här med mig nu!
       Saknar min lilla ängel! Kyss på han! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0