Julklappar!05/12-07

Idag så har jag varit jätte trött typ hela degen, det var Ida, Pettzon och Findus oxå och vi vet som igentligen inte riktigt varför. =S Det är lite mysko men, men. Men hur som helst så slutade vi vid 12 i dag sen så gick jag och Ida på staan och köpte julklappar så nu har jag Handlat alla julklappar förutom till Elin. men det ska införskaffs snart oxå. Så nu är det massa paket som ligger här hemma och väntar på att dom ska få bli inslagna så det är dags för mig att   börja slå in julkalpparna snart. Sen så komme Elias hem i dag, och han sa till mej att han typ skulle komma med flyget vid halv 4 så vem var inte en gullig flickvän och var där halv 4, JOO jag! men inte komme han inte., jag väntade och väntade och väntade lite till, tur att jag ahed med mig ossie så vi var och sprang upp och ner i nån snöhög och höll på att tjora sen då tillslut en Timma senare alltså halv 5 så landade flyget sen så väntade jag ca en kvart till innan han kom ut sen så fick jag en puss sen satte han sig i Taxin och åkte i väg sen så gick jag hem.. var typ hemma 5 och under dom 1 och ½ timmarna så han jag träffa Elias ja.. hmm kanske 4 min? haha men det är tur att han ska komma hit och sova hos mig i kväll i allafall! =) Jag har saknat han ganska så mycket!
Aja nu ska jag slå in julkappar! Hare bra!


image114



image113



 

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0