Jul!23/12-07

Jag vet att jag är väldigt dålig på att blogga nu för tiden, men det är faktiskt så att jag har gansak mycket andra saker jag syssel sätter mig med nu för tiden. Som att i Torsdags så fick vi Jul lov. Då var Elias hos mig och vi chillade.  Fredagen då åkte vi till mormor och käkade lunch sen blev det julklappshandling och mys hemma hos Elias. Och i går, eller ja idag eller hur man nu ska säga så var jag hos Elais och myste till typ 3 sen åkte jag hem slog in sista julklapparna och åkte till Markus och vi åkte och hälsade på hos Boman sen så åkte vi hem till mig och såg film. Jag har verkligen saknat att umgås med han. Han är min bästavän och så kommer det alltid att vara! =) Och nu sitter jag här och nördar. Ska typ sova snart ändå. Är lite trött. =/

image132


PS. Jag är som världens barnrumpa och jag är rädd för att jag aldrig riktigt kommer att växa upp! Jag längtar så himla mycket till Julafton och jag kan inte sluta tänka på det! Kommer att bli så himla mysigt, vi ska vara 21 pers hemma hos oss! haha det kommer att bli fullt, men vi gillare ! =) Och det bästa med det är att Elin ska vara med mig! =)


Söndag.
I morgon/idag bär det av till Arvidsjaur till moffe och fira hans födelsedag sen blir det hem på kvällen och mysa med familjen. Sen så är det JULAFTON! =) Jag längtar!


Sov gott alla söta barn!

Tjiiing!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0