Jobb! 01/12-07

Denna helg har gått ut på att Elias åkte till Skåne och lämnade mig här hemma ensam, och till råga på allt så var jag tvungen att åka hem och skynda mig jobbet! Och JAAA jag lovar dig att det var Grymt motigt, speciellt när andra hade roliga planer in för helgen osv. Men jag var duktig i alla fall för jag åkte och jobbad. Alltid trevligt att jobba med David. Snacka en massa och slippa stressa. så det gick som bra. Sen så när jag då tillslut fick mej hem och duschat osv så då gick jag till Elin för att se Idol och JA! det var ju Pretty BRA! jag tycker att Amandas - hallelujah Var grymt bra! Det sprang några tårar ner för kinden, Jag vet jag är på took för kännslig men sån är jag. Hur som helst så låg jag i sängen och pratade med elias i telefonen när det var utröstning så han berättade för mig vem som åkte ut och det var VÄLDIGT underbart att Andreas ÄNTLIGEN åkte! Men hur  som helst så somnade jag kanske där vid 11 nån gång sen så ringde väckarklockan 05:20 och då var det bara att stiga upp och vara pigg och sparka i väg till jobbet! Jag lovar dig att det var väldigt tungt! Mörkt och väldigt kallt. men jag var duktig som steg upp i alla fall. Sen så har dagin varit kort och tråkig. sovit mest hela dagen sen jobbat i efter middag och nu sitter jag här. Men det är ändå lite Happyface på mina läppar!    


Final!

       



Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0