Ibland! 01/12-07

image93

Förlåt mig om jag tvekar

Men mina tankar går fram och tillbaks som ett pendeltåg

Ibland är livets lekar så svåra att förstå

Men jag går dit hjärtat slår.

En enda minut sen har tiden runnit ut

Den kommer aldrig tillbaks

Du bestämmer min vän, det är nu och inte sen.

Det händer aldrig igen

Det blir aldrig samma sak!




image91

En krigare slåss inte för att han hatar det
han har framför sig,
utan för att han älskar det han har bakom sig.
Jag lovar dig att jag ska vara din tappra krigare tills slutet!
Du är min bästa vän och så kommer det alltid vara!



Kommentarer
Postat av: erlino

Jag fattar som inte, har jag missat något?

2007-12-02 @ 00:22:50
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0