Visdomstand

Ja imorgon 13.00 så ska visdomstanden opereras bort. Jag sitter just nu och bara tycker synd om mig själv... Jag vill inte!! Inte alls faktiskt! Har inte lust att inte få köra hem från operationen, har inte lust att måsta äta alvedon och ipren i minst två dagar, har INTE ALLS LUST att ha ont i munnen och inte kunna äta på flera dagar!!

Som ni hör så tycker jag VÄLDIGT synd om mig själv så därför tänker jag inte skriva mer nu.
Haft det bra i Sjö i alla fall men nu börjar jag längta hem. Vill ju träffa lill bebben och åka hem till mina två hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa äntligen kommer du snart, han hinner ju bli jätte stor annars.

På tal om ont i munnen, så tycker jag mer synd om Eira än om dig. Fick se henne i munnen efter hennes operation,stackars hon!!! hihi precis vad du vill höra va. ahhah kramar

2011-10-17 @ 21:40:40
URL: http://elimineli.blogspot.com
Postat av: Sara

Okej då. Då tycker jag också mer synd om Eira! Inte roligt när man är liten att måsta ha så ont osv! Inte kul alls! Ja nu längtar jag hem hur mycket som helst! Vill ju träffa lillprinsen! Kram på er Sandra!

2011-10-18 @ 09:50:08
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0