Vi ser det snöar

Ja inatt har snön kommit och den ligger kvar på marken. När jag gick ut med Nikita i morse vid 8 kunde jag inte låta bli att kasta några snöbollar! Det är världens kramsnö och jag har fått en enorm längtan till jul och tills man får börja julpynta och spela julmusik. Försökte lite smidigt spela lite julmusik till frukostren i morse men där gick gränsen och Anders sa bestämt NEJ, så jag måste nog vänta ett litet tag till. Kul känns det i alla fall att snön har kommit och jag hoppas att den vill stanna nu. Är så trött på att det är så grått och mörkt och dess utom är jag less på lersörjan som skitar ner min bil hela tiden. Nu när jag har en nybil vill jag ju inte köra i en massa lerpölar!





Ne nu ska jag gå ut till min kära man som jobbar och slite som vanligt. Nu ska det sista städas bort från gården så det kan bli vinter på riktigt. Hoppas ni får en toppen dag för det har jag tänkt ha, för jag kan nästan äta och tugga utan problem idag! Kanske till och med blir lite vin ikväll om jag inte behöver ta medicinen? Hmm. kanske kanske...


Sen så ska jag faktiskt beställa nya julgardiner till köket och en fin vaxduk till jul!
Det kan behövas när det nu ska bli stor julfirande för första gången i vårat hus i år! *Längtar!* 

Kommentarer
Postat av: Anki

Myspys! :) och btw, vi är ganska lika du och jag när det gäller snö och jul hör jag ;) PUSSKRAM

2011-10-22 @ 12:10:34
Postat av: Sara

Hahah vad skönt att höra att det inte bara är jag. Anders säger att jag är knäpp. Men då kan jag säga att Anki är faktiskt likadan!

2011-10-22 @ 17:32:25
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0