Ute i snön!

Idag har Anders som vanligt jobbat på utomhus och varit duktig. Men jag har faktisk också varit duktig idag. När jag väl fick mig ut. Men storstädat gården inför vintern har jag faktiskt gjort! Anders är ganska taktisk, han vet att jag är svår flörtad till att vara duktig men idag visste han precis hur han skulle få fart på mig....Vi hämtade sexhjulingen så jag har fått köra hjulingenhela dagen. Så det var inte svårare än så, ge mig en rolig leksak att köra omkring med. Har lastat på skrot kört bort till olika bodar och eldningshögar. Sen så har vi hunnit bjuda Anders farmor och farfar och pappa på kladdkaka och kaffe. Men nu ska jag börja på maten och invänta att Anders ska tycka det är mörkt nog ute för att tillåta sig själv att gå in. Glömde säga att den mesta snön försvann där mitt på dagen eftersom att vi haft soligt och fint hela dagen. Med blandade kännslor fick jag erkänna att det är ett tag kvar till jul...


Det är bara du som kan få mig att le i alla lägen!


Kärlek som inte behöver ord!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anki

Va mysigt ni har det :)

2011-10-24 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0