Okt. 30, 2011

Hade lång helg enligt schema, skulle varit ledig fredag lördag och söndag. Fredagen var jag och Marie och hälsade på hos Sandra och bebismyste sen ringde bemanningen och frågade om jag kunde jobba lördag förmiddag och självklart försöker jag vara duktig och snäll så jag ställde upp. Till min förvåning var det inte på Vikbacka utan på Granhöjden, där jag aldrig varit förut. Men det gick bra att bli inkastad på ett nytt jobb så jag är väldigt nöjd. Sen igår kväll så bjöd vi Ulrika och Tony på middag. (Anders kollega och hans fru.) Väldigt trevligt och gott sen så hade vi ju äran att få ha "kvar" dom en extra timme i och med att klockan ställdes om inatt. Hoppas vi får chansen att göra om en trevlig middag. Känns bara att man var uppe länge igår när jag jobbade morgon först så idag är det segt.. Anders är som vanligt ute och är duktig men jag har bestämt att jag får ligga i soffan idag tills det blir till att promenera med Nikita.


Sandra och Peters lillprins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0