I miss you darling!

Idag var det jobb 7-14. När jag åkte till jobbet var det tjock dimma och sikten väldigt dålig och dimman har legat tjock hela dagen...inge vidare inspererande väder. Anders jobbade över så jag och Nikita blev bjudna på middag hos Rigmor och Stellan. Fisk och potatismos med chokladpudding till efterätt och Nikita fick nykokat kött. Vi är "inte alls" bortskämda! Väldigt skönt att ha någon som skämmer bort en ibland när mamma är så långt bort. Nu ligger Nikita i mitt knä och snarkar som aldrig förr. Imorgon bär det av med Nikita till veterinären för att kolla upp varför hon kliar sig frenetiskt hela tiden sen blir det jobb 12-21,15. Nu blir det slapp framför tvn och invänta att Anders ska komma hem.

Saknar min bästa vän!

 




älskar dig vännen!


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tycker du förtjänar att bli bortskämd, det behöver man emellanåt :) KRAM

2011-10-26 @ 22:34:29
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Men vad du är gullig Anki! Hoppas du också får bli bortskämd ut i mellan! Kram

2011-10-27 @ 15:08:55
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0