Hemma i tärnamo.

Ja blev ju så att jag åkte hem igår. Gick bra att köra förutom sistabiten som blev väldigt tung. Trött sen det ända jag hade ätit på dagen var ett glas nyponsoppa och några skedar yoghurt. Men jag ska verkligen inte klada för jag har ingen direkt smärta i munnen. Mer bara det att det är svårt att äta och gapa för jag är så svullen. Men idag har svullnaden gått ner ganska mycket och det är lättare att gapa så nu har jag fått i mig lite macka och risifrutti. Sjukanmälde mig från jobbet idag, känns inte så bra att åka på jobbet när man inte får i sig mat och jag ligger mest bara och vilar för att slippa få ont i munnen.

Den nya bilen gick som en klocka och både jag och Anders är väldit nöjd! Nu ska jag försöka få i mig en macka till och vänta på att Anders ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Anki

<3

2011-10-20 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0