dagen DET och Ny bil!

Ja idag är det då dags för operation. Jag har idag blivit bättre på att tänka att det ´kunde varit SÅ MYCKET värre. Så jag ber om ursäkt till dom som har det värre en mig, (vilket nog är väldigt många.)

Har ju helt glömt bort att berätta att jag och Anders har köpt en ny bil. Eller jag och pappa ska fara ikväll och göra upp affären och hämta hem bilen i och med att Anders var tvungen att åka hem och jobba. Det blir en Audi a6 -00 modell. (Kanske nått sånt? haha) Så jag har det egentligen ganska bra som ska få köra hem i en ny (bebagnad) fin bil! Är ett litet uppsving från gammvolvon jag kört tidigare.

Och inte att glömma. Världens bästa mamma Sofia fyller ju hela 29år idag! Stort grattis till henne!


Stort grattis vännen!

Kommentarer
Postat av: Idolina

Audi ;)

2011-10-18 @ 13:27:59
Postat av: Sofia

Tack vännen!! :)

Hoppas bilen blir bra! Nice med Quattro:)

2011-10-18 @ 20:39:19
Postat av: Anki

Hoppas bil och operation gick bra! :) PUSS

2011-10-19 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0